Gyakran ismételt kérdések
Szállítással kapcsolatos kérdések
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A rendelések általában a megrendelés feldolgozásától számított 2-5 munkanapon belül érkeznek meg. A küldemény aktuális állásáról emailben fogunk mindig tájékoztatni.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Áruházunk többféle szállítási módot kínál, például házhozszállítást, csomagpontra történő kézbesítést vagy személyes átvételt (ha elérhető). A választási lehetőségek a rendelés leadásakor jelennek meg, ezek közül Te választod ki a számodra megfelelőt.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díj a rendelés összegétől, a választott szállítási módtól és a rendelt termékek súlyától függ. A pontos költségeket a fizetési folyamat során láthatod. Részletesebb szállítási információkat itt találsz.
Vidéken lakom, ide is kiszállítják a csomagokat?
Természetesen! Szállítópartnereink Magyarország teljes területére kézbesítenek, beleértve a vidéki címeket is.
Magyaroszágon kívül más országokba is szállítanak?
Sajnos egyelőre nem. Későbbiekben majd igen, de most csak Magyarországi kiszállítást tudunk vállalni.
Van lehetőség ingyenes szállításra?
Igen, bizonyos esetekben elérhető az ingyenes szállítás, például egy meghatározott rendelési összeg felett, vagy ingyenes szállítást biztosító kuponnal. Az aktuális feltételekről a szállítási információk oldalunkon tájékozódhatsz.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhatsz, például online bankkártyás fizetést, banki átutalást, vagy utánvétes készpénzes és bankkártyás fizetést. A pontos lehetőségek a rendelés véglegesítésekor láthatók.
Biztonságosak a fizetési rendszerek az oldalon?
Igen, weboldalunkon minden fizetési rendszer megfelel a legmagasabb biztonsági előírásoknak. Az online fizetéseket titkosított kapcsolaton keresztül kezeljük, hogy adataid teljes védelmet élvezzenek.
Kapok számlát a vásárlásom után?
Igen, minden vásárlásról hivatalos számlát állítunk ki, amelyet a rendelés teljesítésekor küldünk el e-mailben, vagy a csomaggal együtt kézbesítünk.
Mi történik, ha a fizetés közben probléma lép fel?
Ha valamilyen okból a fizetés nem sikerül, vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálati elérhetőségeinken. Kollégáink segítenek a probléma megoldásában, vagy új fizetési lehetőséget biztosítanak számodra.
Visszakaphatom a pénzem, ha lemondom a rendelést?
Igen, ha a rendelést még a kiszállítás előtt lemondod, a fizetett összeg teljes mértékben visszatérítésre kerül. Ezen felül 14 naptári napos meggondolási lehetőséged is van, így ha azon belül döntesz úgy, hogy nincs szükséged a termékre, akkor is visszafizetjük a pénzed. A visszatérítés részleteiről és határidejéről ügyfélszolgálatunkon vagy az Általános Szerződési Feltételekben kaphatsz bővebb információt.

Termékekkel kapcsolatos kérdések
Hogyan tudom kiválasztani a megfelelő terméket a kutyám/macskám számára?
Minden termékünkhöz részletes leírás tartozik, amely tartalmazza az összetevőket, javasolt felhasználást és állattípus-specifikus információkat. Ha bizonytalan vagy, olvasd el a termékértékeléseket, vagy keress minket bizalommal tanácsért.
A termékeknél feltüntetett árak bruttó vagy nettó árak?
Az árak minden esetben BRUTTÓ árak, azaz pont annyit kell fizetni amennyi a termék árához van írva.
Mi történik, ha nem megfelelő terméket rendeltem?
Ha véletlenül nem megfelelő terméket rendeltél, lehetőséged van annak cseréjére vagy visszaküldésére az aktuális visszavételi szabályzatunk szerint. Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a részletekben.
Minden termék azonnal elérhető, amit a weboldalon látok?
Igyekszünk naprakészen tartani a készletinformációkat. Ha egy termék készlethiányos, azt a terméklapon “Ideiglenes készlethiány” vagy “Elfogyott” felirattal jelezzük. Ezen kívül a kosárba tételt sem engedi a webáruház ha a termék elfogyott.
Hogyan őrzik meg a termékek minőségét a szállítás során?
Kiemelten figyelünk arra, hogy termékeinket megfelelő csomagolásban és körülmények között szállítsuk, különösen a hőmérséklet-érzékeny árukat, hogy kedvenced mindig friss és minőségi terméket kapjon.
Kérhetek segítséget a termékválasztáshoz?
Természetesen! Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a megfelelő termék kiválasztásában, hogy kedvenced igényeinek leginkább megfelelő árut találj. Fordulj hozzánk e-mailben vagy telefonon.
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Hogyan adhatok le rendelést?
A rendelés leadása egyszerű: válaszd ki a kívánt termékeket, kattints a “Kosárhoz adom” feliratú gombra, majd a kosár oldalon kövesd a fizetési és szállítási adatok megadására vonatkozó lépéseket. A rendelés véglegesítésekor visszaigazolást kapsz e-mailben.
Lehetőség van telefonos rendelésre?
Sajnos nem. A telefonos rendelés el- vagy félreértésre adhat okot, így esetleg nem azt az terméket kapod amire gondoltál, ezért rendelni csak a webáruházon keresztül lehet.
Hol tart a rendelésem? Hogyan ellenőrizhetem a rendelés állapotát?
A rendelés állapotát online fiókodban vagy a rendelés visszaigazoló e-mailben található követési linken keresztül tudod nyomon követni. Ha további információra van szükséged, ügyfélszolgálatunk is készséggel segít.
Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló e-mailt?
Ha a rendelés leadása után nem érkezik visszaigazolás, először ellenőrizd a spam mappát. Ha ott sem találod, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy ellenőrizhessük a rendelésed státuszát.
Módosíthatom vagy lemondhatom a leadott rendelésemet?
Ha módosítani vagy lemondani szeretnéd rendelésed, kérjük, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot. Ha a csomag még nem került feldolgozásra vagy kiszállításra, igyekszünk teljesíteni a kérésed.

Kuponokkal kapcsolatos kérdések
Hogyan tudok kuponkódot használni a rendelés során?
A kuponkódot a kosár vagy a pénztár oldalon tudod megadni az erre kijelölt mezőben. Írd be a kódot, majd kattints az “Kupon beváltás” gombra. A kosár összesítőben azonnal megjelenik a csökkentett összeg. Ha pedig kedvezményes terméket kaptál, akkor a kosárban lévő termékek között találod az adott terméket.
Miért nem működik a kuponkódom?
Ellenőrizd, hogy helyesen írtad-e be a kódot, illetve, hogy nem járt-e le a kupon érvényessége. Nézd meg a kupon feltételeit is, például minimum vásárlási értéket vagy a kivétel termékeket, amelyekre nem használható. (ha van ilyen)
Használhatok egyszerre több kuponkódot?
Általában igen. Ha egy kupont egy másik kuponnal nem lehet egyszerre beváltani, akkor azt a feltételek között feltüntetjük illetve beváltáskor is kiírja a webáruház.
Kuponkód csak bizonyos termékekre érvényes?
Igen, előfordulhat, hogy a kupon csak meghatározott termékekre vagy kategóriákra érvényes. Részleteket a kupon feltételeiben találsz.
Van-e lejárati ideje a kuponoknak?
Igen, a legtöbb kuponnak van érvényességi ideje. Ezt a kuponhoz tartozó információk között találod.
Ajándékutalványokkal kapcsolatos kérdések
Hogyan vásárolhatok ajándékutalványt?
Az ajándékutalványokat a “Ajándékutalványok” menüpontban találod. Válaszd ki a kívánt értéket és neked tetsző kinézetet, majd tedd a kosárba és sima webáruházi rendeléssel fizesd ki.
Az utalványt nem egyből kapod meg, hanem a fizetést követő 2-3 munkanap múlva fogjuk majd küldeni emailben, így ezt az elkészítési időszakot kérjük mindenképpen kalkuláld bele a vásárlásba! Köszönjük!
Hogyan használható fel az ajándékutalvány?
Az ajándékutalványon található kódot a kosár oldalon lehet megadni, hasonlóan a kuponkódokhoz.
Az ajándékutalványoknak van lejárati ideje?
Igen, általában 6 hónap vagy 1 év az érvényességi idő. Ezt az utalvány vásárlásakor feltüntetjük.
Fontos, hogy az utalvány eredeti lejárati ideje semmilyen körülmények között nem hosszabbítható!
Mi történik, ha az ajándékutalvány teljes összegét nem használom fel egy vásárlás során?
Az utalványon maradó összeg sajnos nem vihető át másik vásárlásra, ezért érdemes a teljes értékét egy vásárlás során felhasználni, különben a maradék összeg elvész! Erről részletes információt az utalvány feltételeiben találsz.
Hogyan kapom meg az ajándékutalványt?
Az ajándékutalvány nyomtatásának és postázásának jelentős költsége van, ami nagyban csökkentené az utalvány értékét és ezt a költséget mi nem szeretnénk a vásárlóra áthárítani, ezért az utalványt minden esetben elektronikus úton, emailben küldjük. Fizikai kiszállítást nem vállalunk. Ez azt jelenti, hogy ha szeretnéd kinyomtatva valakinek átadni az utalványt, akkor a nyomtatásáról neked kell gondoskodni. Ez akár egy egyszerű számítógépes nyomtató segítségével is megoldható.
Visszaváltható-e az ajándékutalvány készpénzre?
Nem, az ajándékutalványok nem válthatók vissza készpénzre.
Ajándékutalvánnyal együtt használhatok kuponkódot is?
Alapvetően igen, de az azon is múlik, hogy a kupon használható-e másik kuponnal vagy ajándékutalvánnyal együtt vagy sem. Ezt az adott kupon felhasználási feltételi fogják megmondani.
Mi történik, ha elveszítem az ajándékutalványomat?
Az ajándékutalvány kódját kezeld bizalmasan. Elvesztés esetén fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, de nem garantált, hogy pótolni tudjuk.
Visszaküldés és garancia
Hogyan működik a visszaküldési folyamat?
A termékeket az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheted, amennyiben azok sértetlen, eredeti állapotban vannak. Kérjük, először vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy egyeztethessük a visszaküldés részleteit.
Mennyi időn belül kapom vissza a pénzem visszaküldés esetén?
A visszaküldött termék beérkezését és állapotának ellenőrzését követően a vételárat 14 napon belül visszatérítjük. A visszatérítés ugyanazon a módon történik, ahogy a fizetés történt, kivéve, ha másban állapodunk meg.
Milyen garancia érvényes az Eledelker termékeire?
Termékeinkre a magyar jogszabályokban előírt szavatossági és jótállási feltételek érvényesek. Amennyiben a termék hibás vagy nem felel meg a leírásnak, jogosult vagy cserére, javításra vagy a vételár visszatérítésére.
Milyen költségek terhelnek visszaküldés esetén?
A visszaküldési költségek általában a vásárlót terhelik, kivéve, ha hibás vagy nem a megrendelt terméket kaptad. Ilyen esetben a visszaküldés díját mi álljuk.
Milyen állapotban kell visszaküldeni a termékeket?
A visszaküldött termékeket eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban, minden tartozékukkal együtt kérjük visszaküldeni. Ha a termék nem felel meg ezeknek a feltételeknek, előfordulhat, hogy csökkentett összeget térítünk vissza. Ezt egy veled történő egyeztetés fogja megelőzni.
Fiókkal és regisztrációval kapcsolatos kérdések
Szükséges-e regisztráció a vásárláshoz?
Nem szükséges! De ha még több kedvezményt akarsz a későbbiekben igénybe venni, akkor érdemes a vásárlás során megadni egy plusz jelszót is, így máris regisztráltad magad. Később egy kattintással törölni tudod a regisztrációdat ha gondolod, de addig is vissza tudod nézni a rendeléseidet, követni tudod hol áll a rendelés, illetve időszakos kedvezményeket vehetsz igénybe amelyek csak regisztrált vásárlóknak szólnak.
Hogyan tudok regisztrálni az Eledelker webáruházba?
Regisztrációhoz kattints a jobb oldalon felül lévő kis ember sziluettre vagy a “Fiókom” linkre, ahol regisztrációhoz kérni fogja az áruház az email címed és a jelszavad. Ezután kattints az alatta lévő “regisztráció” gombra és kész is vagy.
Ha még nincs regisztrációd akkor elég a vásárlás során megadnod egy jelszót is az adott helyen (látni fogod hogy hol, ha odaérsz) és regisztrálva is vagy.
Hogyan módosíthatom a személyes adataimat a fiókomban?
Elsőként kérjük jelentkezz be a fiókodba, majd a fiókod “Vezérlőpult” menüpontjában találsz egy “Fiókadatok” almenüt, ahol tudod módosítani az adataidat.
Nem tudok bejelentkezni a korábban megadott jelszavammal
Ebben az esetben új jelszót kell beállítanod. Ehhez a belépés oldalon kattints az “Elfelejtett jelszó?” linkre és az ott megjelenő mezőbe írd be az email címed, majd kattints az “Új jelszó igénylése” gombra. A rendszer küldeni fog az email címedre egy linket amire rákattintva új jelszót tudsz megadnak beállítani.
Megváltozott az e-mail címem, mit tegyek?
Első lépésként jelentkezz be a korábbi email címeddel az Eledelkeres fiókodba, majd a fiók oldalon találsz a bal oldali menüpontok között egy olyat, hogy “Fiókadatok“. Erre kattintva látni fogsz egy “E-mail cím” mezőt amiben a korábbi email címed írd át az új email címedre, majd az oldal alján lévő “Módosítások mentése” gombra kell kattintani.
Fontos tudni, hogy a változatás után, a következő belépésedkor már csak az új email címeddel fogsz tudni bejelentkezni!
Hogyan tudok másik jelszót beállítani?
Első lépésként jelentkezz be a korábbi jelszavaddal az Eledelkeres fiókodba, majd a fiók oldalon találsz a bal oldali menüpontok között egy olyat, hogy “Fiókadatok“. Erre kattintva látni fogsz egy “Jelszó változtatás” részt ahol a rendszer kérni fogja az aktuális jelszavad és egymás alatt kétszer az új jelszót. Ezután az oldal alján kattints a “Módosítások mentése” gombra.
Fontos tudni, hogy a változatás után, a következő belépésedkor már csak az új jelszavaddal fogsz tudni bejelentkezni!
Hogyan tudom törölni a fiókomat?
Ehhez jelentkezz be a fiókodba majd a kattints a bal oldali menüpontok közöttt “Vezérlőpult” feliratra. Itt látni fogsz egy “Fiók törlése” gombot. Ha arra rákattintasz akkor a teljes fiókod, az összes addigi adatával együtt törlődni fog! Minden addig korábbi rendelésed, kuponod, kedvezményed törlődni fog, melyet senki nem tud többet visszaálítani. Kérjük alapos átgondolás előzze meg a törlést.

Kapcsolat és ügyfélszolgálat
Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?
Ügyfélszolgálatunkat többféle módon elérheted: e-mailben, telefonon vagy az oldalunkon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. A pontos elérhetőségeket a “Ügyfélszolgálat” menüpontban találod.
Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?
Telefonos ügyfélszolgálatunk munkanapokon 17:00 és 20:00 óra között áll rendelkezésedre. Kérdéseidet viszont bármikor elküldheted e-mailben, és igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni.
Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg webáruházunk online működik, és nem biztosít személyes átvételi lehetőséget, de már keressük ennek mihamarabbi lehetőségét. Addig is többféle szállítási mód közül választhatsz, amelyek közé tartozhat a közeli csomagpont vagy csomagautomata is, ha kényelmesebb megoldást keresel.
Hogyan tehetek panaszt vagy küldhetek visszajelzést?
Amennyiben bármilyen problémád merül fel, vagy szeretnél visszajelzést küldeni, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Fontos számunkra, hogy elégedett legyél a szolgáltatásainkkal, ezért minden panaszt a lehető leghamarabb kivizsgálunk és orvosolunk.
További kérdésed van?
Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolunk! Keress minket: